Jak złożyć zamówienie? polecamy dwa proste sposoby:
- w naszym sklepie internetowym: www.grawernia.pl
- lub przesyłając zamówienie na e-mail: sklep@grawernia.pl
Ustalenia wstępne (dotyczy zamówienia przez e-mail):
Wszelkie ustalenia dotyczące materiału, kolorystyki oraz kształtów i wymiarów breloków omawiamy podczas korespondencji e-mail oraz telefonicznie.
Zamówienie zostaje wycenione i przesłane na e-mail klienta. Po akceptacji ceny kolejnym etapem jest realizacja projektu, którą poprzedzamy przesłaniem faktury proforma.
Realizacja projektu:
- nad Państwa projektem czuwa grafik przydzielony do realizacji zamówienia,
- w każdej chwili można kontaktować się z grafikiem, aby omówić szczegóły projektu,
- projekty przesyłamy w plikach PDF (Acrobat Reader),
- projekty można modyfikować, wystarczy przesłać do grafika opis modyfikacji projektu, aby otrzymać zaktualizowany projekt,
- po ostatecznej akceptacji projektu zamówienie trafia do produkcji, a następnie do działu wysyłek.
Czas realizacji:
- uzależniony jest głównie od wybranego wzoru breloka oraz ilości zamawianych sztuk oraz kompletów zapasowych.
- standardowy czas realizacji wynosi od 5 do 7 dni.
Faktury:
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT 23%.
Zamówienia zagraniczne: VAT 0% (należy przesłać aktywny numer identyfikacji podatkowej UE).